《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  Dead by Daylight × Resident Evil合作內容公開!追跡者、里昂、吉兒登場!   《The Last of Us Part II》PS5性能更新檔   《Street Fighter V》夏季更新2021:過去、現在和未來   「集合啦!動物森友會」推出秋夏季節活動!一起在島上放煙花吧!   ASUS將於日本發售「機動戰士GUNDAM」限定聯名款!夏亞的3倍速路由器!   2021年起PlayStation開發人員最期待的遊戲   「Love Live!學園偶像祭 ALL STARS」主線故事32章將於10月30日追加!   你要在《Disco Elysium》最終剪輯版成為哪種警探? 

Discovery Channel 模擬超級颱風吹襲香港

科技
鮎魚來港,大家還是要準備一下,因為鮎魚不是一般的颱風,是超級颱風。超級颱風有多強?看看 Discovery Channel 多年前製作的模擬故事,狂暴天災吧!不過你信唔信條片,話佢跨張又好咩都好,大家都係小心啲!唔好亂出街!颱風天係應該留係安全地方的。 第一條片有一個好好的故事,就係話高官唔信個風真係會吹來,會造成好大影響,希望唔好小題大造。講真,今次如果真係有需要,唔該叫大家疏散,離開,唔好出左事之後又話前所未有,預料唔到。放膽啲,當 SARS 時期咁處理,寧願俾人鬧小題大造,都好過出事俾人話後知後覺啊! 按題目可閱讀全文
Go to Source
TechNow 當代科技

隨機科技新聞

Addidas