《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  索尼克的完全新作《索尼克未知邊境》將於2022年冬季登場!   魔物獵人崛起發售在即!3/8、3/9連續2日舉辦「魔物獵人」系列線上數位活動!   「SAMURAI SPIRITS」季票3的新增角色「查姆查姆」預告公開!下載日確定!   歡迎來到《虹彩六號:撤離禁區》的世界   美到令人屏息的畫面表現!「地平線 西方禁地」PS5 實機畫面曝光!   今年也辛苦了!Saiga NAK編輯部同仁的精選報導!   置身於未來!官方宣布推出PS5全新VR控制器!   赢了電競比賽有現金券?日本壽司郎舉行「Winning Eleven 2021壽司郎杯 」 

隱世麵週街賣,日本製蟹王麵真係比出前一丁好食咩?

商業

話說在上個月炒得熱哄哄,不少人都想慕名入元朗買的由日本伊藤麵株式會社生產的蟹王麵,最近開始在 Ztore 及優品 360 有售,不再隱世小編也入手了一包試下係咪真係好食過出前一丁。

5 包裝的蟹王麵在優品 360 賣 $24.5,即係每包大約 $5 左右,與日本版的出前一丁售價相約。

雖然叫做蟹王麵,不過其實成份係冇蟹,而且都唔係蟹味的。

蟹王麵與出前一丁一樣,入面有一包湯粉同一包麻油。煮法係先用水煮麵約 3 分鐘,離火後再加入湯粉及麻油。

湯粉的味道其實也與出前一丁差不多,主要成份有胡椒粉、蔥屑片、洋蔥粉及大蒜粉等。

基本上,蟹王麵的麵質是偏軟及滑,不及出前一丁彈牙。不過麵湯做得比較出色,冇出前一丁咁深色,而且味道比較清,唔會好似出前一丁麵湯咁咸。

本站文章除註明轉載外,均為本站原創編譯
轉載請註明:文章轉載自:TechOrz 囧科技 [http://www.techorz.com/] 本文標題:隱世麵週街賣,日本製蟹王麵真係比出前一丁好食咩?
本文網址:http://www.techorz.com/buzz/itomen-japanese-instant-ramen/

Source:: techorz.com

TechOrz

隨機商業新聞

NordVPN