《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  《God of War》(2018)即將登陸PC   Niantic × 任天堂 再次合作!「皮克敏Pikmin」的新APP發表!開始接受事前登錄!   CyberZ與人氣大逃殺遊戲《荒野行動》締結夥伴契約!   《Bloodhunt》將在 2021 年於 PlayStation 5 推出   「KOF XV」新角色預告!「安琪兒」公開!   推出《Sol Cresta》:PlatinumGames 時隔 36 年製作太空射擊續集遊戲   「Final Fantasy VI」像素重製版發售日期公開!   收服昆蟲!寶可夢昆蟲箱第2彈「大師球」登場! 

防盜錢包邊款好?MUEMMA 設計簡單又抵玩

數碼產品
雖然近來智能燈柱應該不會有新功能推出,但一人一張的智能身份證仍然令人擔憂。智能系統越來越發達,不法之徒或別有用心的人士也利用科技靜俏俏地盜取我們的個人訊息。 雖然話 RFID 唔係遠距離都可以讀取,但我們嘅智能身份證、信用卡、八達通等付款系統,如果不想因此而受到損失,大家及早做好準備, 用下啲防盜銀包,好似 SECRID 呢啲雖然好用,但賣價成 $800 真心貴,好似呢款不足 $100 嘅 MUEMMA HUG 極簡防盜錢包反而抵玩得多。 MUEMMA HUG 極簡防盜錢包設計十分簡約,打開放卡入去就防盜,常用嘅好似住戶卡或者儲值式八達通可以放外面照常拍卡使用。輕巧之餘內裡也可以放好似卡片、發票、鑰匙、硬幣等多用途,出街跑步想拿少啲野都啱用。 MUEMMA HUG 極簡防盜錢包堅固的鋁質保護,唔用皮,有防水功能,也都相對耐用。求其放都唔係問題,有污積一抹就得。 MUEMMA – HUG 極簡防盜錢包 售價:HK$98 查詢:anlander
TechNow 當代科技

隨機數碼產品新聞

Addidas