《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  「CAPCOM Pro Tour Online 2021」日本大賽2將於9月18日、19日登場!   那個動畫霸主即將推出遊戲!「PUI PUI 天竺鼠車車 嚼嚼停車場」正式曝光!   Razer電競耳機Kraken V3系列新型號發表!   【你也可偶像製作人】乃木坂46手機遊戲 乃木坂的fractal正式推出    「任天堂直面會」將於日本時間2月18日早上7點起進行直播!並且有大約50分鐘的豐富內容!   《FINAL FANTASY IV》像素復刻版確定將於9月9日(四)上市!9月24日以前在Steam上還有促銷活動!   PS Plus 3月免費遊戲更新!無須額外費用即可免費下載暢玩「FINAL FANTASY VII REMAKE」!   大人氣的Bauhutte電競椅進化!2種不同質料的「Gaming Sofa Chair 2」登場! 

簡單set兩set 拎外國LINE公仔話都冇咁易 (winandmac)

玩開LINE的朋友都知道,香港LINE公仔始終數量有限,要搵得意公仔好多時都要去外國搵,但要下載外國LINE Sticker,就要VPN扮去外國先得,有朋友就覺得太麻煩而唔去試,其實只是安裝一個app,10秒唔使就去到外國LINE Stciker Shop度,無論俾唔俾錢都多好多選擇。

原稿出自winandmac

TechNow 當代科技

隨機新聞

Disney Plus