《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  看過來!《Ratchet & Clank: Rift Apart》開發人員分享拍照模式和使用訣竅   桃鐵和MAiSEN邁泉炸豬排聯乘!試食期間限定商品流心蛋的餡料三文治!   Steam版「魔物獵人 崛起」提供免費體驗版!從今起可用電腦狩獵了!   歡迎來到《Knockout City》——世界躲避球大亂鬥之都   《Ghost of Tsushima》即將改編電影   食記!用現在熱門話題中的「電競香菇」進行料理&試吃!不只風味十足肉還很厚實!   藍牙電競耳機EPOS H3 Hybrid評測!   大人氣的Bauhutte電競椅進化!2種不同質料的「Gaming Sofa Chair 2」登場! 

門檻

商業
寫文章同拍條片,都係表達自己嘅方法。 寫文章需要紙筆,拍片至少需要一部手機。 寫文章要編輯,拍片都一樣要剪要加工。 兩樣嘢屬於完全唔同時代嘅流行現象; 寫文最遠可追溯到信史時代,手機拍片則完全係近廿年嘅事。 若以「最得心應手又不假手於人」考慮, 我以為兩件事門檻差不多一樣低。 若以「最低成本拿起手就做」, 我認為寫文比起拍片門檻更低,因為唔使剪。 但當然,若要達到專業水準級數, 兩者其實同樣需要投入大量時間磨練, 但我比較喜歡寫文章的原因, 即使去到專業級數的製作, 依然無需跟人協助(至少不用直接), 寫文是一種較為孤獨的創作形式。
TechNow 當代科技

隨機商業新聞

Addidas