《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  DIR EN GREY鼓手Shinya挑戰用「刨冰」製作人氣寶可夢「謎擬Q」!究竟能不能成功呢?   日本恐怖遊戲工作室Chilla’s Art最新作《The Night Way Home | 帰り道》將於8月7日發售   《行動代號:探戈》:7個遊戲提示助你們成為拯救世界的間諜二人組   【情報解禁】KOF XV新角色「KING」介紹短片公開!   在潛行動作沙盒遊戲《Arashi: Castles of Sin》裡化身忍者   前進H.E.L.M.——一窺隨天選季節來到《天命》的全新特色   歡迎 Bluepoint Games 加入 PlayStation Studios 的大家庭   「SAMURAI SPIRITS」季票3的新增角色「查姆查姆」預告公開!下載日確定! 

第二屆 香港出版雙年獎

商業
《初創起義》得獎了 但我想講 我不是主角 主角係7位Startup創辦人 同佢哋精彩嘅創業人生路 功勞歸於信報出版Janet & Denise 仲有編輯李潤茵劉在名 封面設計加菲 我只係一貫地講故仔 享受吓趕deadline的自虐快感 雖然而家堅係冇時間 但我仲係好想寫 點算😭 買書呢度 bit.ly/2EZY1Y2📚 想香港創科生態圈脈搏? 立即訂閱 patreon.com/wanszezit 一杯Starbucks嘅價錢only 👍🏻👍🏻
TechNow 當代科技

隨機商業新聞

Addidas