《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  《RESIDENT EVIL VILLAGE》榮獲PlayStation®Partner Awards 2021日本及亞洲地區大獎   《Uncharted: 盜賊傳奇合輯》重製組合包詳情   動森DLC《集合啦!動物森友會 快樂家樂園》發布!   《Deathloop》爽快踢擊的誕生   DAEMON X MACHINA(機甲戰魔)登場Nintendo Switch試玩同樂會   《SteelRising》創新玩轉動作類型遊戲   『仁王Collection』明天登陸PS5,體驗完整的『仁王』系列!   水之呼吸流派再添兩名生力軍!「鬼滅之刃 火神血風譚」錆兔、真菰確定參戰! 

包包就是愛!小米明天起在港售賣秋季旅行包包,售價 HK$39 起!

商業
mi-bags-starting-selling-in-hk

有人說小米不務正業,的確小米除了手機、平板、電視外,還有不少其他的週邊產品,甚至是照顧到生活上所需要,連毛巾、枕頭及隨身杯等都有出,不過暫時只限在內地售賣。早前,小米香港公佈會在 10 月 18 日起在港開賣三款不同的包包,售價由 HK$39 起。

小米極簡都市雙肩包

去玩、去做野都好,平板電腦或者電腦都不能或缺,仲有筆、簿、紙巾、陰晴傘等等一大堆雜物要帶備!

雙肩包袋身設有防潑水處理,而且內膽更有多個實用間隔,裏面可以放入14吋嘅電腦,同時設有專門收藏縮骨遮或凍飲嘅防水格,以及為眼鏡而設嘅加厚絨布袋,除咗出走可以用,其實平時返工返學都適合用㗎!

90分便攜收納袋

啲衫成日亂塞入袋整到皺哂?防水輕便嘅收納袋可以幫你好好咁將袋入面嘅外套、恤衫等易皺同稍大嘅物件好好收藏。

mi-bags-starting-selling-in-hk-2

90分輕户外旅行洗漱包

愛靚、愛整理儀容、皮膚較為敏感嘅你,當然會帶自己用開嘅護膚品同清潔用品啦!

90分輕户外旅行洗漱包可以直立於枱上,唔怕袋中嘅護膚品、洗漱小物等等一開就跌哂出嚟,更易數到自己有無帶漏野!出走,就係咁簡單!

mi-bags-starting-selling-in-hk-3

本站文章除註明轉載外,均為本站原創編譯
轉載請註明:文章轉載自:TechOrz 囧科技 [http://www.techorz.com/] 本文標題:包包就是愛!小米明天起在港售賣秋季旅行包包,售價 HK$39 起!
本文網址:http://www.techorz.com/buzz/mi-bags-starting-selling-in-hk/

Source:: techorz.com

TechOrz

隨機商業新聞

Disney+