《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  包含電競直播主 Cosplayer事務所PP Enterprise新人發掘計劃!   八月份PlayStation Plus遊戲:《獵人競技場:傳奇》、《植物大戰殭屍:和睦小鎮保衛戰》、《Tennis World Tour 2》   擁抱VR生存遊戲《Song in the Smoke》的原始曠野   東奧2020開幕式選手入場曲是電玩音樂!《FINAL FANTASY》《魔物獵人》等多款日本代表遊戲主題曲出場!   生存工藝遊戲「Valheim」於Steam登場!進入廣大的奇幻世界吧!   「Indie World 2021.12.16」 發表內容總結!   「KOF XV」新角色「葳璞」公開!   《Arizona Sunshine》創作者的PS VR新作《After the Fall》帶來快節奏協力FPS動作體驗 

麥當勞「π Day」限定一天的野莓吉士批味道似士多啤梨新地?

商業

今日麥當勞「π Day」蘋果批及一日限定新口味野莓吉士批都賣 $3.1,只能在這裡說一句辛苦哂今日瘋狂炸批的麥當勞前線員工。BTW,今日小編也在晚上到 M 記買了四個批,等的時間也不算是太耐。

首先年年麥當勞「π Day」都係有呢張紙,其實都係廢紙冇咩用 …

講返新口味野莓吉士批,外觀黑色,但食落又唔覺有朱古力味。餡料方面,包括有野莓醬及吉士醬,比例大概為 7 比 3,不過係食唔出吉士醬味道,至於野莓醬則似士多啤梨新地的醬,冇咩果肉。不過只係 $3.1,你又 expect 有D 咩呢?

Source:: techorz.com

TechOrz

隨機商業新聞

Disney+