《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  手心大小玩偶「Pokémon fit」系列確定推出神奧地區的寶可夢!   《Axiom Verge 2》:讓遊戲公式重新洗牌   Pokemon東京香蕉 波加曼版登錄日本7-Eleven   尤菲登場!追加全新故事篇章的PS5「Final Fantasy VII Remake Intergrade」將於6月10開始販售!   《GTA III》20 週年:PlayStation Studios 和其他頂尖開發團隊的共同回憶   日本資深歌手吉幾三為《惡靈古堡8 村莊》獻唱官方印象曲「俺らこんな村いやだLv.100」!   『審判之逝:湮滅的記憶』前導內容! 在教室角落發生的事卻演變為命案事件──【第1回特輯】   五月份PlayStation Plus遊戲:《戰地風雲5》、《Coffee Talk》、《Wreckfest: Drive Hard, Die Last》 

網店新品!ZOHO SuperHot 智能發熱背心,暖足一日抗寒流!

數碼產品

唔駛講咁多,天氣凍冰冰最好就係打邊爐之外,大家又可以攞返件型仔、靚女既大褸出黎著,不過依架就講求輕鬆、方便、快捷,仲要著咁多件衫其實都幾煩,所以特別為你介紹依款大熱賣中,現於 anlander 發售上架的 ZOHO SuperHot 智能發熱背心俾你,一件穿上岩岩好夠暖。

ZOHO SuperHot 智能發熱背心本身就用上柔軟舒適為面料,內裡就是隔熱保溫層加厚絲綿,三組發熱線炭纖維絲佈置在背心不同位置,提供 30、40、45 度三擋溫度調節,只要用 USB 外接上 10000mah 行動電源,即可以大約保暖 8 小時,由於設計係背心款式,所以外面仲可以著返你平時喜歡既衣服,黑色亦迎合不合的配搭及風格。

由於 發熱背心本身係沒有內置電池,所以清洗亦十分方便,只要拉上背心拉鍊,放入洗衣袋內,並使用中性洗衣液,就可以清潔乾淨而不損背心,但大家要記住唔可以乾洗或烘乾,只可以自然乾透。

ZOHO SuperHot 智能發熱背心
售價:HK$399
查詢:anlander

轉載自:Techritual.com

TechNow 當代科技

隨機數碼產品新聞

Micorsoft