台灣三創ROG體驗店推出獨一無二的「ROG 潮限定客製噴印」活動   去見比貓咪更強的傢伙! 貓咪大戰爭×街霸V CE合作活動即將開跑!   《地平線 黎明時分》續作《地平線 Forbidden West》將在PS5登場!   《Ninjala》資料更新!配對範圍擴展到全世界!   『仁王2』第二波付費DLC「平安京討魔傳」開放下載! 史上最強的討魔武者‧源賴光,及史上最強的陰陽師‧安倍晴明隆重登場!   【全民防疫】Razer改LOGO提醒大家保持適當社交距離   「侍魂」季票2最終角色剪影大公開!   ROG Phone 3 電競手機登陸香港:S865+144Hz AMOLED+配件陣=最強? 

男人,你真係咁怕 “呢樣野”?

根據呢個節目的調查,一個男人熟睡又唔肯起身時,只要同佢講一句說話,就會即刻起身,而且仲會係完全醒哂個隻 tiM,係咪真係咁勁,睇下咪知囉!

朋友 T 話:男人信唔過,起碼有81個!女人你唔係忍呀麻?個point不在你用幾短時間可以叫醒你個男人,最大鑊係利用內疚感叫醒人係最需要反思!D老婆仲笑得出架wor!

好彩石先生無咩唔見得人姐,唔怕被人查,但事實上邊鬼個得閒理我,唉!

Source

相關文章