Nintendo Switch 試玩同樂會推出混亂烹調動作遊戲《Overcooked! 2》!   「生死格鬥6」追加新角色!「DOAXVV」的性感大姊「Tamaki」參戰!   手遊版FOA「Fight of Animals-Solo Edition-」來了!免費下載開始!   《泡泡糖忍戰》首次遊戲內聯名!那位音速小子來了!   大亂鬥系列amiibo「JOKER」&「勇者」發售日確定!預購開放!   史上首張Logo會發光的Prepaid card – RazerCard   Nintendo Switch新增「更改按鍵配置」功能的詳細解說!   日本執事眼鏡推出鬼滅之刃眼鏡 11月28日開始公開發售 

Samsung A21s 四鏡頭有幾勁?即睇試相效果

主要以平價為賣點的 Samsung Galaxy A21S,都有四鏡頭主相機,跟隨市場手機設有多鏡頭的潮流,不過由鏡頭規格來看,不少鏡頭主要用來填數從而增加賣點。

25mm 鏡低光雜訊較多

作為平價的入門機,對 Samsung Galaxy A21S 的拍攝表現,不能用旗艦機哪把尺去量度。日光以 4800 萬像素 25mm 鏡頭拍攝,影像扎實動態範圍廣闊,但低光拍攝時 (約 ISO 640) 雜訊就無所遁形,ISO 1000 在暗位更會出現一層白色的雜訊。連同景深鏡頭,用即時景深預覽,可拍攝散景相片,計算散景速度唔算快,不過效果都算自然。

超廣角鏡只講意境(笑)

13mm 超廣角鏡,比不少手機的同類鏡頭更廣闊,試拍發現用這鏡頭拍攝只講意境不求高質。在隧道口試影,即使 ISO 40 暗位亦有大量雜訊,但鏡頭變形的情況就不太明顯。

微距鏡頭夠分享呃 Like

200 萬像素的微距鏡頭,最近對焦距離為 3CM,試拍扶手、植物、羽毛甚至食物,都有很細緻的表現。即使只有 200 萬像素,但用作分享呃 Like 亦都夠做。

節錄自:【開箱評測】Samsung Galaxy A21s:平價機你唔係有要求呀~

相關文章