《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  DualSense 無線控制器如何實現《KeyWe》混亂的郵務室   明日方舟幕後推手「鷹角網絡」發表新手遊RPG《來自星塵》!   東京電玩展2021確定線上舉辦!同時也有現場實際活動!   主播宇內梨沙與狩野英孝同場直播「黎明死線」遊戲實況!   《Stranger Of Paradise Final Fantasy Origin》開發者專訪! 何謂「FF風格」與「Team NINJA風格」的融合?   「Among Us」官方商品第2彈發售!毛公仔以及眾多商品登場!   『超級炸彈人R線上遊戲』5月27日開放下載!「老蛇炸彈人」將在商店中登場!   《Bloodhunt》將在 2021 年於 PlayStation 5 推出 

小米 Redmi Note 9 香港現價最低 $1218

手機

小米 Redmi 手機,都是以平價為賣點,可能大家習慣了性價比高這個形容詞,不過平價還平價,使用的體驗先係最重要,不好用的話,送俾你都當係垃圾。新機 Redmi Note 9 香港行貨 HK$1,299 就玩到,咁到底係垃圾,有無極速減價呢?

根據最新報價,行貨有少少微減去到 $1218,而水貨就係 $1096,唔算跌好快,但也都唔貴,算係價錢維持到,但講真佢本身都係千幾蚊嘅機,你想佢跌幾多呢又?買唔買得過?睇完評測知道駛唔駛諗諗先。【開箱評測】小米 Redmi Note 9:用慣性創造成功?

TechNow 當代科技

隨機手機新聞

NordVPN