《Disney +》 迪士尼、Marvel、彼思、星球大戰…  令人驚異的360Hz刷新率!MSI旗下新品牌的「Oculux NXG253R」電競螢幕即將在日本開賣!   果然電車GO還是要有主控台!睽違14年的「電車GO!!專用主控台控制器for Nintendo Switch」發售確定!   名作挖洞電玩遊戲登場!「au Smart Pass Premium經典電玩遊戲」中追加多款電玩遊戲!   祝35週年!「勇者鬥惡龍35週年記念特別節目」確定播出!難不成有DQ12的發表!?   火遍全球的策略競技遊戲多多自走棋將在1月28日登陸PlayStation Store   【開箱】有線、無線雙對應,華碩小巧電競鍵盤 ASUS「ROG Falchion」!   《Deathloop》爽快踢擊的誕生   《對馬戰鬼》《魔物獵人崛起》同獲日本遊戲大賞2021年度首獎! 

我與電訊盈科推銷員的對話

科技

W = 我
S = 推銷員

W:想問吓部MBA,你地應承2日前有貨,而家有未?
S:哦,尹生呀,請你等等,我幫你check吓先。
S:(5秒後)蘋果嗰邊話由於太多人訂貨,啲Chips又唔夠… 所以今個禮拜之內都冇貨。
W:唔係下話?我已經等咗你地2日,而家仲要等多個禮拜?
S:係呀係呀… 唔好意思…
W:我自己訂都唔使咁耐啦!點解要幫襯你地?
S:係呀…我地真係冇辦法…
W:算啦,我唔等啦,回水啦!
S:吓?
W:我唔滿意你地既服務,我想回水。
S:咁啦,不如你等多兩日啦,今個禮拜內應該有架啦。

真係冇辦法 -> 等多兩日
今個禮拜冇 -> 今個禮拜有
原來嗌回水真係有用,不過都要睇下最後係咪真係有先。


Tagged: 電訊盈科, MBA, PCCQ Go to Source
TechNow 當代科技

隨機科技新聞

Addidas